Geo-blog

Vijesti, aktualnosti, osvrti i kratki prilozi.

Zagreb kao turistička destinacija

Hrvatska danas u Europi i svijetu ima imidž turističke zemlje. U tome daleko najveću ulogu ima njezina obala, na koju otpada preko 90% turističkih kretanja, međutim, turizam se sve brže razvija i u unutrašnjosti zemlje. To se ponajprije odnosi na grad Zagreb koji, vidljivo je i "golim okom", svake godine ima sve više turista.

“Plakat ćete kad je vidite.” Ili zašto je Hrvatska najpoželjnija turistička destinacija 2005.?

Steve Dougherty, novinar New York Timesa koji je u svom članku o Hvaru napisao rečenicu iz naslova, još je dodao: "Ponesite rupčiće, trebat će vam" Njegove riječi prenio je hrvatski tisak ističući pritom i brojne druge reportaže o Hrvatskoj objavljene u vodećim svjetskim medijima; Jedno im je zajedničko: Hrvatska je ove godine totalno IN; Ili, ponešto stručnijim rječnikom rečeno, Hrvatska je (jedna od) najpoželjnijih svjetskih turističkih destinacija 2005; Rezultat je to brojnih anketnih istraživanja u nekoliko europskih zemalja, ali i mišljenje Lonely Planeta, jednog od vodećih svjetskih izdavača turističkih vodiča; Jeste li se zapitali: zašto baš Hrvatska i zašto upravo sada?

Svjetionici hrvatskoga turizma

Nekoć "otoci samoće koji život znače", jadranski se svjetionici posljednjih godina uspješno uključuju u turističku ponudu pružajući turistima potuno drukčiji doživljaj Jadranskoga mora uz istodobno potkrepljivanje slogana Hrvatske turističke zajednice "Hrvatska – Mediteran kakav je nekad bio".

Putovanje u Latviju

Latvija je jedna od uspješnijih tranzicijskih država na Kontinentu. Društvo ove zemlje pokušava savladati sve prepreke koje se pred njim nalaze. Blizinu i povijesne veze velikih i bogatih zemalja ova država nastoji upotrijebiti u svoju korist.

Kuba između komunizma i turizma

Ovaj članak nastavak je članka "Cuba libre?" objavljenog 7 veljače na Geografiji,hr, a govori o razvoju turizma na Kubi te o turizmu u kubanskoj današnjici, tj, razdoblju nakon pada SSSR-a kada glavnu riječ u kubanskom gospodarstvu, kao i u njezinoj percepciji u svijetu preuzima turizam.

Cuba libre?

Cigare i kokteli, duhan i šećerna trska, visoke palme i toplo plavo more, Che i Fidel, bogat kolorit, ritmovi salse i neodoljiv noćni život kod većine su ljudi glavne asocijacije na Kubu; Jer Kuba je doista sve to; No Kuba je i zemlja kompleksnih, često ideološki suprotstavljenih društvenih odnosa, usporenog i socijalizmom opterećenoga gospodarskog razvoja te osebujne kulture u kojoj bogata tradicija i suvremeni intelektualni razvoj balansirajući koegzistiraju; Sve navedeno stvara jedinstven, u svakodnevnici sveprisutan a turistima iznimno privlačan kulturni identitet Kube; Priča je zasigurno zanimljiva, a ovo je njezin prvi dio...

Turizam kao faktor razvoja Istočne Hrvatske – stvarnost ili san?

Kulturno-povijesna baština i ostale turističke atrakcije Istočne Hrvatske većim su dijelom resurs, a ne turistički proizvod. Razvojni planovi turizma istočnohrvatskih županija predstavljaju izazov, čija će realizacija u budućnosti pokazati, hoće li turizam ostati tek ideja ili postati stvarnost i na prostoru Istočne Hrvatske.