Razvoj turizma u Gradu Vukovaru: primjena SWOT analize
Kakvo je stanje i koje su perspektive za razvoj turizma u Gradu Vukovaru pročitajte u članku Dragana Jovića.
Kakvo je stanje i koje su perspektive za razvoj turizma u Gradu Vukovaru pročitajte u članku Dragana Jovića.
O poimanju golfa u prostornom planiranju Istarske županije pročitajte u članku Irene Čanjevac i Jurice Knege, studenata 1. godine diplomskog studija geografije, smjera Prostorno planiranje i regionalni razvoj.
Crnopac je najsjeverniji, najviši i najokršeniji dio jugoistočnog Velebita. Karakteriziraju ga brojni površinski i podzemni krški fenomeni, a najpoznatije su Cerovačke špilje.
Hrvatska danas u Europi i svijetu ima imidž turističke zemlje. U tome daleko najveću ulogu ima njezina obala, na koju otpada preko 90% turističkih kretanja, međutim, turizam se sve brže razvija i u unutrašnjosti zemlje. To se ponajprije odnosi na grad Zagreb koji, vidljivo je i "golim okom", svake godine ima sve više turista.
Velebit je najduža planina u Dinaridima. Od Vratnika do Zrmanje proteže se u dužini od 145 km s prosječnom širinom od 10 do 30 km. Sjeverni je dio Velebita širi, s više vrhova i grebena, a prelaskom u Srednji Velebit sužava se sve do južnog dijela koji je...
Park prirode Blidinje osnovan 30. travnja 1995. godine smjestio se u središnjem dijelu visokih planina Bosne i Hercegovine. Prostire se na površini od 364 km2 na prostoru tri općine, Posušje, Tomislavgrad i Jablanica. Više o Parku prirode Blidinje čitajte u članku Ane Rimanić.
Steve Dougherty, novinar New York Timesa koji je u svom članku o Hvaru napisao rečenicu iz naslova, još je dodao: "Ponesite rupčiće, trebat će vam" Njegove riječi prenio je hrvatski tisak ističući pritom i brojne druge reportaže o Hrvatskoj objavljene u vodećim svjetskim medijima; Jedno im je zajedničko: Hrvatska je ove godine totalno IN; Ili, ponešto stručnijim rječnikom rečeno, Hrvatska je (jedna od) najpoželjnijih svjetskih turističkih destinacija 2005; Rezultat je to brojnih anketnih istraživanja u nekoliko europskih zemalja, ali i mišljenje Lonely Planeta, jednog od vodećih svjetskih izdavača turističkih vodiča; Jeste li se zapitali: zašto baš Hrvatska i zašto upravo sada?
Nekoć "otoci samoće koji život znače", jadranski se svjetionici posljednjih godina uspješno uključuju u turističku ponudu pružajući turistima potuno drukčiji doživljaj Jadranskoga mora uz istodobno potkrepljivanje slogana Hrvatske turističke zajednice "Hrvatska – Mediteran kakav je nekad bio".
Latvija je jedna od uspješnijih tranzicijskih država na Kontinentu. Društvo ove zemlje pokušava savladati sve prepreke koje se pred njim nalaze. Blizinu i povijesne veze velikih i bogatih zemalja ova država nastoji upotrijebiti u svoju korist.
Ovaj članak nastavak je članka "Cuba libre?" objavljenog 7 veljače na Geografiji,hr, a govori o razvoju turizma na Kubi te o turizmu u kubanskoj današnjici, tj, razdoblju nakon pada SSSR-a kada glavnu riječ u kubanskom gospodarstvu, kao i u njezinoj percepciji u svijetu preuzima turizam.
Cigare i kokteli, duhan i šećerna trska, visoke palme i toplo plavo more, Che i Fidel, bogat kolorit, ritmovi salse i neodoljiv noćni život kod većine su ljudi glavne asocijacije na Kubu; Jer Kuba je doista sve to; No Kuba je i zemlja kompleksnih, često ideološki suprotstavljenih društvenih odnosa, usporenog i socijalizmom opterećenoga gospodarskog razvoja te osebujne kulture u kojoj bogata tradicija i suvremeni intelektualni razvoj balansirajući koegzistiraju; Sve navedeno stvara jedinstven, u svakodnevnici sveprisutan a turistima iznimno privlačan kulturni identitet Kube; Priča je zasigurno zanimljiva, a ovo je njezin prvi dio...